poniedziałek, 5 maja 2014

Oh, shit it's Monday

Majówka, Majóweczka dobiegła końca ;<
Znów poniedziałek ale na szczęści edziś i jutro jeszcze wolne bo Matury piszą,
Jeszcze rok i mnie to czeka :)
Powoli, powoli jeszcze rok, trzeba trochę optymizmu :D
Hm, a więc jak majóweczka ? Bo u mnie nawet nawet :P
Oczywiście przed kierownica, moim bolidem czerwonym :D
Piątek : Dni Wolsztyna, Mezo i inni wokaliści których nie pamiętam ;< ;p
Ale wyjazd uważam za udany, bo co się naśmiałem to się naśmiałem :D
Adaś, Jon, Gabras, Olga , Danke za miły wyjazd :D
Hahhahah no i ekipa z ognicha, która odwoziłem, było wesoło hahah
Sobota to głównie dom i sprzątanie oczywiście ^^
No i niedziela na której z 2 kg chyba przytyłem, bo na komunie byłem :D
A tu nagle znów poniedziałek :/
Jednakże, ogólnie rzecz biorąc coraz bliżej wakacje :D
Coś czuje że szykuję się dzień zamuły z RAP-em
Jak to od czasu do czasu, wspomnienia , ehh .. :)
Norma ...
Tak to se na komunii byłem :

Znacie nutke "Jeden Osiem L - Jak zapomnieć " ?
Nie to posłuchajcie, warto :)

Czas by się za brzusio wźąść , bo na lato fajnie by było, choć trochę go wyrobić
Hyhyhy ^^
No to miłego tygodnia życzę wszystkim 
Łapcie całusa ;)

1 komentarz:

  1. Dla mnie majówką była całkiem ok..A ten tydzień jeszcze lepszy do szkoły tylko dzisiaj i piątek a tak witajcie góry już do was jadę :D
    Nutkę oczywiście znam
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń