poniedziałek, 28 kwietnia 2014

2 dni ^^

No to jeszcze 2 dni do weekendu Majowego <3 Odliczamy ^^

Dziś dzień jak co dzień, wstałem, oczywiście niewyspany ^^
Ta grawitacja łóżka rano jest ogromna :D

Szkoła, dom no i lekcje, masakra jakaś :/ Ciągle nauka, no ile można , ehh..
No ale pocieszający fakt to te 2 dni ^^
Łapcie kolejną dawkę samojebek hahhaha :D
 M.C. :D MoCaRd :D

 Love never die, because It never exist <3         
 Se dziubas :D
 Cii, bo się wyda ^^
No i jeszcze wierszyk :D 

Optymistyczny Promień 

Czas ucieka szybko przez palce
Pozostają me słowa spisane na kartce
Tak wszystko przemija
Czasu nic nie zatrzyma

Coś ciągnie mnie w tył
Lecz ja chce już uciec
By nie czuć tak wiele
Wspomnienia porzuce

Co będzie jutro
Tego nikt nie wie
Przyszłość odcięta
Odemnie, od Ciebie

Więc podnieść dziś głowę
Wyprostuj plecy
Chwyć słońca promyk
I z nami odlecisz

By iść wciąż do przodu
Nie cofać się wcale
I nawet gdy wiatr Naciera 
Ja pozostane wytrwale 

To życie się ciągnie
Chodź kiedyś się skączy
Z uśmiechem na twazrzy
Ja chce je zakończyć

MoCaRd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz